09.20

Kom typ nyss till skolan :)
Var kvar i Borlänge en natt till, vilket var helt underbart!

Åkte med Mats ner till Eskilstuna så de var ett bra sammanträffande att han skulle hit för då fick ju jag sova en natt till med Dennis :D wiiiiee!

Helgen har varit jättebra! Har träffat Dennis söta mormor för första gången. Jättetrevlig, söt liten dam :)
Annars har helgen varit lugn och skön. Inte gjort speciellt mycket. Varit och kollat på två lägenheter. En av dom verkade bra så vi ska nog lägga ett bud på den. Den andra var det nej till på en gång. Kändes inge bra alls...
Vi har även blekt Dennis groteska utväxt och även Pappa Peters hår, Vilket inte blev så bra för jag tror vi hade för lite färg och så satt han nog lite för lite tid med de i håret. Haha, undrar hur de ser ut nu när de är tort ;)

Nu väntar jag på Jessica som har lektion sen är de frukost på donken!
Efter det så vankas de SvB Muntliga Nationella.. USCH!!

jag är bajsigt trött även fast jag var lite oförskämd och somnade i bilen :P haha, men skönt var de iaf.

Vaknade i morse och upptäckte att jag hade tappat min förlovningsring, snacka om panik jag hade! Så jag och Dennis letade typ hela morgonen och till slut hittade vi den. Tur var ju de :) Annars hade jag nog blivit helt hysterisk. HAHA, Hetsobert!

Nu ska jag bege mig mot Jessica!

Puss!

Typ
Min lilla Dennisplutt, Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0