Dennis...

Jag älskar dig så himla mycket och jag vill alltid vara med dig för du är världens bästa kille.
Finns ingen som är så underbar som du och som ställer upp hela tiden så som du gör för mig.
När jag ser dig så blir jag helt varm i kroppen och mitt hjärta slår snabbt och långsamt samtidigt.
Du gör mig glad och lycklig, och du får mig att känna mig älskad och omtyck. Säker i dig och trygg.
Jag litar på dig! du är så fin och snäll, åh jag blir helt tokig! Du är så obeskrivligt underbar! Finns ingen som är lika underbar som du! Du blir så overklig men när du kysser mig så vet jag att du är på riktigt. Jag blir helt pirrig i hela kroppen och jag lyfter från marken, åh de är så underbart. Underbart när våra läppar möts! Åh de pirrar av bara tanken. Och snart är de du och jag varje dag. Du, jag och lilla voffse. Längtar så.

Jag kommer alltid att älska dig och jag kommer alltid vilja leva med dig! Du och jag hör ihop.
Vi hjälps åt och stöttar varandra.

Det kommer alltid vara vi <3

Älskar dig Dennis Hakanen <3



Typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0