Bakisdag med rally

Jahapp, då var lördagen över med en fin baksmälla.
Igår hade jag Jessi och Emelie hos mig och vi myste och drack lite.. haha.
Var ute och gick och sjöng för fulla halsar.
Emelie spyr i papperskorgen oxå.
Men men kvällen var underbar och det måste göras om!!

Sitter just nu och tänker på min lilla älskling, saknar honom jättemycket just nu..
Önskar bara att tiden gick så mycket snabbare än vad den göra.
Vill ha sommar så allt kan bli bra, så vi kan vara nära varandra varje dag.

Hittade en jättasöt valp på blocket oxå.. s
Synd bara att de är typ 4 månader kvar tills jag kan få en sån :/
http://www.blocket.se/vi/20080121.htm?ca=12_s

Men men, nu ska jag fixa lite.

See Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0