Krävande, elak och utnyttjande bitch!!

Vet inte riktigt vart jag ska börja, allt är bara så hårt och jobbigt just nu. Inget blir som jag vill..
Fast de spelar ju ingen roll eftersom jag är en "krävande, elak och utnyttjande bitch" och det är så du fick mig att känna mig. Sånt skriver man inte om man inte tycker så inners inne.. eller?
Jag är såå åhh och känner mig så värdelös just nu!
Varför blir inget som jag vill?
Vill inte ha det såhär längre!
Det tär på mig och jag mår inte bra av de.
Blir så irriterad och det känns som om du jobbar emot mig ist för att jobba med mig..
Vi glider ifrån och det tär inte bara på mig utan på dig med och det syns
Mitt huvud är så tom och jag kan inte tänka.
Hur vi ska gå framåt?
Jag vet inget just nu. Är bara så tom.
Jag har ont av längtan men de känns som att de vi vill är längre bort än vi trodde och vi kan inte skynda på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0