hoppihopp

Nu har jag kommit hem och har precis tänd en brasa. Här ska de bli varmt och skönt!
Lite senare ska jag börja skriva min eneglska grej.
Känns som om hela dagen har gått jättefort.
Jag är helt slut och jag känner hur kroppen skriker efter en kopp kaffe.
Mormor har bakat munkar så de blir en sån till. Haha.
Vet vekligen inte hur jag ska orka hela veckan ut.
Behöver verkligen ett break nu så jag kan pusta ut lite.
Som tur är har ju halva veckan gått så de är ju skönt så snart är det
lördag och då ska jag åka till baby och mysa på alla hjärtans dag.
Jag längtar som fan!
Nu ska jag fixa kaffet och plugga lite.
Btw, ska färga håret idag.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0