Hemma igen, eller aah för att par dagar sen

Okey nu är man hemma igen då. var nere i sölves förra veckan
på sweden rock och de var väldigt nice men så jävla kalt, hahaha.
Om 2 veckor börjar allvaret, jobb. inte kul men de är ju pengar iaf :)
Ska jobba nu i helgen fast du ska jag vara i serveringen ist så jag måste färga om mitt missfärgade hår för att de är helr rosa fast de egentligen skulle vara rött.
aja, nu är de som de är.

Snart firar jag och Dennis 1 år och de kommer bli massa mysigt :)
+ att han åkte hem idag och de är ju mindre mysigt men vi ses ju snart igen :) och nu är de inte många dagar kvar tills peace and love så de nlir nice nice.

Nu ska jag fortsätta ladda upp bilder på bdb, glöm inte bort den!

NadiaMetalheart.bilddagboken.se

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0