Peace And Love

Tja!
Nu sitter jag hos Dennis och chillar och ska snart göra mig i ordning och dra ner på området och kolla läget lite :)
Jag har jätte ont i halsen och i benen speciellt i mitt vänstra knä.. men de får man tåla, Nattan till idag gick vi hem till Dennis och sov i en säng :D skööönt!! :)
Festivalen har hittills vart bra med fint, varmt väder och så, så de är bra bra :)
Igår var de mötley crüe vilket inte var så bra enligt mig. men men.. de hade man ju förväntat sig!
men nu ska jag ge tillbaka datorn till Dennis!



Idag är det 1år sen jag träffade Dennis på peace and love i en buske. Och sendan dess har allt varit helr underbart mellan oss! Så idag är de firande med min älskling.
Idag är det våran dag och de ska alla veta. 1år med dig och jag vill ha många många fler! Du är den rätte för mig och jag är så lycklig över att få ha dig som min pojkvän! Jag vill aldrig vara utan dig. Utan dig vore jag ingenting!
Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord. Jag säger att jag älskar dig med det räcker inte för de är så mycket mer än de. Men dig känns allt så rätt och jag vill alltid ha det så!
Du och jag för alltid!
Vi ska bli gammla ihop och vi ska ha barn, hus, hund och volvo ;)
haha kanske inte riktigt så med vi har vårt liv tillsammans nu och de kommer alltid vara vårat liv.
Mitt liv ska levas med dig och ingen annan!
Dennis Hakanen, jag älskar dig mer än något annat på denna jord och jag vill alltid vara med dig baby!



det var allt just nu

over and out!

Metalheart'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0