Dagen

Nu börjar de bli sent. Ska duscha och sen sova :) Eller jag ska prata med Dennis tills jag somnar :) På fredag åker mamma och pappa till ullared och ska vara där till lördag :) När vi ändå är inne på ullared, var de nån som såg programmet på tv idag? haha, så sjukt dåligt. Jag bara satt och irriterade mig på den där blonda killen som var där med sin mamma. usch!   Jaja, den här dagen har vart rätt seg, haft körlektion idag och ska köra halka på måndag. han jag körde med undrade varför jag inte hade tagit körkort innan. Han tyckte jag var duktig! *beröm*
Har haft ensemble idag och jag hatar verkligen de. Usch de är så tråkigt och de låter bajs, men så är de. Inte mycket att göra åt.. I övrigt har vi firat pappa idag för han fyller år! Så de blev massa tårta! vilket är jättegott! Så Mats och Paula, Lolle och Gustav och Carina och Nelly var här :) trevligttrevligt.
Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sedan ringa Dennis och prata lite..

Imorn börjar dagen med körlektion! tummen upp!

Over n Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0