Go Kväll

Ja har ju inte skrivit så mkt så jag tänkte bara dra igenom dagen lite snabbat innan jag lägger mig!

Ja gick upp tidigt udag eftersom de var viktigt att jag var i skolan innan 8.30 idag eftersom vi skulle ha nationellt prov. Glömde ett häfte som man var tvungen att ha med sig hemma så i typ sista minuten fick jag springa och kopiera Elins :P Men jag han i tid iaf. Skrev ungefär 24 sidor med bara massa ordbajs. Ja vi får väll se hur de blir..

Har börjat fått magsmärtor igen vilket inte är så trevligt. De är som om nån hugger mig i magen..

Hade ingen text idag så jag fick åka hem tidigare vilket var sjuukt skönt! Kom hem och la mig och kollade på tv tillsammans med lillsyrran.

Min lilla Jessica har gjort illa tummen. Det hände igår på hennes idrott och idag var hon och kolla upp den. Som tur var är den inte bruten som jag trodde från början så de är ju toppen :)

På fredag är de chillkrööök hos Jessi, kommer bli riktigt nice. De ryktas om att Emelie & Ninnie ska in till RAW sen så jag funderar på att hänga på men jag vet inte. Ska kolla lite med Ems och så först  :)

Yes yes nu ska jag sova. Och jag lovar att uppdatera mer :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0