God Natt

Nu ligger jag i sängen och snart dax för att sova. Pratar med Dennis i telefonen. Han åkte hem idag vilket är skit trist eftersom de är väldigt jobbigt. Han kom i tisdags för de var meningen att han skulle operera ögonen igår men så blev ej fallet. Han fick inte göra det eftersom han hade en för tunn hornhinna. så de var ju inte så kul.

I tisdags var de ju konsert vilket gick bra. Eller de kändes bra. På måndag är de dax för nästa och då är de ensemble-uppspel. Vi får väll se hur lyckat de blir.

I övrigt mår jag bra. Har inte gjort så mkt annat än de de jag skrivit, ja förutom att gå i skolan och självklart varit i stallet. Imorn är de dax for studion igen. Kommer bli nice nice!
Men nu ska jag sova :)

puss puss

Over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0