Jave, dagens grekiska hjälte!

Jave har hjälpt mig med mitt arbete och nu funkar de som de ska så ett stort tack till icke greken :) Nu går de att lyssna på ordentligt!  Förövrigt gör jag inte så mkt förutom att ha tråkigt och funderar på om jag ska dra igång en bra rulle med lite popcorn! Men jag vet inte riktigt va för film jag sk akolla på :O Vill se nå läskigt :D haha.

I helgen vette fan va som händer. De enda jag måste göra är att baka för vi ska sälja fika måndag, tisdag och onsdag på ensemble-konserterna.  Så de blir väldigt mkt bakning!

Nån som vill hitta på nått så kan ni väll slå en pling!

Nu ska jag nog göra popcorn och välja film :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0