Kan inte sova...

Har jättesvårt att somna, saknar Dennis utav bara fan.. Är så svårt att vara utan honom och speciellt om nätterna..
Jag älskar dig så mycket!
Hoppas de går fort så de blir sommar snart! Så vi kan flytta ihop och ha det mysigt varje dag!
Mysigt Mysigt!

Ligger och kollar på skor. Är så sugen på att köpa nya skor, men hittar inget som faller mig i smaken. eller jo kanske men jag vet inte.

Jag försöker även hitta en balklänning. Har hittat än men jag har ingen lust att betela 4000kr för nått som jag ska använda en gång.. aja.. nån som har nå tips?

Det är så jävla drygt att inte kunna sova.. Lär ju vara skit trött imorn, vilket inte är så kul eftersom jag ska in i studion imorn... Känns lite så sär eftersom jag är lite krasslig i halsen.. önska mig lycka till..

Jag har egentligen inte så mkt att skriva men jag gör de ändå. Jag vill ha helg. Tråkigt nog är jag ledig från jobbet så nu blir de en helg i ensamhet eftersom Baby jobbar.. Nån som har nå party på g så säg till!

Imorn är typ veckans jobbigaste dag.. usch!
8.30-9.50 finska
10.00-11.00 Religon
11.10-11-30 sånglektion
11.35-13.00 finska
13.00-16.00 musikal

blää och 16.30 studio..

hoppas de går som de ska..

Det är bara att kämpa på.. Måste plugga som fan nu.. ligger så jävla mycket efter!!

Nää nu ska jag försöka sova igen..

over n out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0