Klantarsle...

Ja som ni vet kunde jag ju inte sova riktigt i natt.. somnade vid halv 4 tiden kasnke.. inte så jävla nice! + att jag försov mig. Ställde klcokan på 7.30 och tänkte halv sju. Hur jävla klantig får man vara ? HAHAHA!!

Snart är de dax att bege sig till bussen och sen in till skolan. Vilket suger. Känner inte direkt för att gå dit men jag måste ju... Så vad ska man göra typ?

Pratade med Dennis tills jag somnade, Ringde och väckte honom. Vi pratar jämt på kvällarna tills vi somnar så i natt låg jag och lyssnade på hans andetag men helt plötsligt typ skrek han och håll på och då trodde jag att han drömde nå hemskt så jag la på och rinde upp så han vaknade. Sen pratade vi en stunde och sen somna jag! skitbra! Fick iag nån sömn.

Nu måste jag faktiskt skynda mig för jag måste bege mig till bussen.

Over n Out


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nice pic!!! Puss

2009-11-15 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0