Konsert-tisdag

Ja nu var de ett tag sen jag skrev igen, haha. Som vanligt. Har inte riktigt haft tid för de har varit lite annat. Men n är jag på g igen. Sitter med Elin som försöker skriva noter i ett program på datorn. Går inte så bra ;) Väntar förövrigt på mat, matsalen öppnar kl 11. Så snart får vi mat! Sen är de lektion och ensemble och efter de har vi rep inför konserten ikväll, Romans/opera med andra ord. Kommer inte bli så särskillt kul men man måste ju... Dennis kommer idag igen, han ska opereras imorn.. så håll tummarna och hoppas att de går bra! Även Dennis mamma och farmor kommer och tittar på konserten ikväll :) Ska bli kul de iaf!

Har även hittat en balklänning som jag skulle kunna tänka mig. ska prova den idag och kolla vad den kostar :) Bild på klänningen hittar ni senare under dagen på nadiametalheart.bilddagboken.se

Annars har de inte hänt så mkt sen jag skrev sist. Mina föräldrar har vart på ullared och köpt massa saker. T.ex. ett täcke till Mio så han slipper frysa :P och lite annat smått och gott.

Har haft körlektion idag och de gick bra bra :) Backade runt gatuhörd.

 Ja de var väll allt för nu.

Skriver mer sen!

Over n Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0