Måndag morgon och huvudet är tungt

Ja nu var de måndag då och en ny skolvecka efter lovet. Jag kan ju säga att jag känner mig inte speciellt utvilad. Mitt huvud är tungt och jag har faktiskt vårt att hålla ögonen öppna. Känns som om jag inte har sovit på flera dagar. Önskar jag kunde få ligga hmma och sova, bara en dag till!

Jag saknar Dennis jättemycket!
Han ligger hemma och sover, vilket jag oxå skulle vilja, bredvid honom!
Han är min kärlek och han får migatt må bra, känna mig lycklig och älskad. Om jag fick välja skulle jag alltid vilja vara i hans armar, varje sekund, varje andetag! Vi har nått tillsammans som jag aldrig delat med nån förut och de känns så underbart! Det är inte länge kvar tills jag flyttar upp till borlänge och vi får bo tillsammans! Inte alls länge kvar. Bara några månader! Sen är allt underbart och perfekt!

Nu har jag text, vilket suger stenhårt. Fattar inte ens varför jag valde detta. Måste vart trött eller nått för de är inte kul iaf. Slutar snart den lektionen och efter de är det matte och sedan svenska :) wiie vilken jävla dag. Jag vill bara hem och sova... Vi har även ensemble idag vilket heller inte känns så lockande! usch!
Plus att snart är de uppspel och de känns som om vi suger sten hårt. aja..

I övrigt ska jag väll inte göra nått idag, typ åka hem och sen till stallet och sen sitta och plugga matte... Det är ju väldigt kul. Skönt att komma iväg till stallet iaf så kan man komma på andra tankar än skola :)

Nää nu ska jag ska dra iväg och köpa frukost.

Over n Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0