Måndag

Dagen har ju gått typ sådär. Försov ju mig i morse men annars har de rullat på.
Är mycket bättre i halsen nu så de är ju bra.
Ensemble-konserten gick ju som den gick. inga kommentarer på de.

Annars är allt bra. Trött som fan men de är ju bra de.
Känns som om jag fått upp de här med blogg. Hoppas de håller i sig eftersom de är rätt kul att skriva blogg nu när man vet att de är så många som läser den.

Jag längtar till vecka 48 så jag kan åka till min underbara Dennis!
Saknar honom så otroligt mycket och jag vill bara ha honom nära mig hela tiden så jag kan känna mig trygg. För de är det jag gör i hans armar. Önskar att vi kunde dela varje natt tillsammans där du ligger och håller om mig och viskar "jag älskar dig" i mitt öra precis innan jag somnar! Det är alltid så underbart att ha dig nära och jag önskar att de alltid kommer vara så. Åhh snart får vi vara tillsammans varje dag! längtar!

Nu ska jag försöka sover. Blir mer bloggande imorn.

Over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0