Söndag

Hello!

Idag har jag inte gjort ett skit. Har legat i sängen hela dagen.
Mår inte alls bra. Har förbannat ont i halsen, hostig och snuvig.
INTEKUL!
Imorn är de ensemble-uppspel vilket inte är de roligaste eftersom jag mår bajs..
Hoppas de går bra ändå.

Jag har bakat idag iaf. Eftersom de ska säljas fika imorn.
Men de har inte gått så bra.. Så nu vette fan va jag ska göra..
Jag får väll helt enkelt köpa nått. haha!!!

Just nu saknar jag Dennis så mkt. Önskar han kunde vara här och ta hand om mig nu när jag är sjuk.

Typ hela familjen är sjuka, eller ja inte mamma va jag vet men jag, pappa och lillsyrran är sjuka.
Svininfluensan? vem vet.

hoppas bara jag blir frisk tills på torsdag när de är dax för studion igen!
Hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag greja lite med annat.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0