Tisdag!

Tisdagen har vart rätt soft. Dubbla körlektioner imorse, start 7.45. Sen började jag skolan 11.30. En lektion var allt vi hade idag. Ensemble'n inställd eftersom vi hade konsert igår och tvåorna hade idag. Hade även utvecklingssamtal idag vilket gick skit bra! Min lärare var impad! (Y) wiiiiw typ! Typ första gången de inte känns som om allt går åt helvete.

Imorn är det nationella för svenska b, kul med 5 timmars prov. NEJ!! men snart är de över! haha :P

Ska försöka lansera min projektblogg imorn så den kommer igång. wish me luck! haha
I den kommer jag skriva min loggbok för mitt projektarbete. Förhoppningsvis blir de nice!

Nu ska jag hoppa i säng och ringa DenisPenis :P HAHA ;)

Natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0