Tisdag

Har nu kommit hem från skolan tralalalalaaa.
Och jag har ätit mat som min mamma har lagat. mjaaam! '
Har haft två letioner idag, Kultur- och idéhistoria och ensemble :) snart att de uppspel.. blää.. + att vi hade konsertrep idag för vår konsert på tisdag. nicenice. Hade även körlektion som gick super! Jag är så duktig :) I övrigt har jag inte gjort så mkt, har tänkt att åka till stallet snart så de är gjort sen är de tänkt att jag ska plugga matte, vi får väll se hur de går :) Jag ska kolla balklänning sen oxå och så :P snart är de dax tihihihihi :) Och en studentklänning måste fixas med! snart är de dax.

Min pappa får ej köra bil på 3 månader :D haha de tycker jag är kul :D stackarn' :D

nää nu ska jag fixa och åka till stallet.

Over n Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0