Borlänge

Ja nu sitter jag här i Borlänge och halvt sover :) Tittar lite halvt på Scarface och läser bloggar och sitter på facebook.
Har lov den här veckan så de har varit rätt mkt softande från min sida. Dennis kom till mig i måndags och då gjorde vi typ inget. likadant i tisdags men i onsdags var vi ute och tog kort med Emelie och Madde :) Hoppas bilderna blev bra. Emy skickar dom senare :) Igår försökte jag mig på att göra soppa. Gick inge bra :/ gick att äta iaf men blev inte som jag tänkt mig :P Dennis tyckte de var gott iaf.

Det är skönt att vara hemma här igen. Vet inte varför men de är en skön känsla :)
Vi har käkat mat ocg kollat på tv, lite sånt.
Tidigare idag har vi vart på Ikea och Dennis och hans mamma köpte massa ljus. Sen käkade vi korv och glass med, haha :P

Imorn bär de av till kupolen hoppas jag för att köpa skor och lura Dennis att köpa nått till mig P: t.ex. vantar :P hahaha :D
Sen blire väll Falun skulle jag tro :P Ja vi får väll se vart de bär av :)

Imorn kommer ju även de älskade studiebidraget in. NICE!!
SKOR SKOR SKOR SKOR!!
Sista paret innan nyår annars blir de 500kr till Jocke för varje par jag köper, ajaj.
Men jag ska fan lyckas :P jag kommer tjänka in en del pengar tror jag eftersom jag köper skor väldigt ofta.

Nu känner jag att jag börjar få ont i nacken. Inte bra.
Kanske för att jag har setat med datorn i knät i typ 100år med böjd nacke. Smart Nadia Smart!

haha jaja, nu ska jag fortsätta med lite annat.

God natt på er!

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0