Hangover?

Ja då var de lördag då helt utan bakfylla :P skitnice!
Vi var i falun i går och kollade på några band som spelade.
Drack och så. Var väldigt trevligt :)
Tog en förtidig buss hem som gick 00.28 fast vi trodde den var 01.28 så vi trodde att vi inte kunde gå på krogen fast vi egentligen kunde. Iaf, vi jag av bussen och skulle ta en genväg vilket gick inte gick så bra. Kalle och Dennis började springa och sedan försvann dom så då var de bara jag och Victor kvar. Vi tog en väg genom skogen gick snabbare än den vägen Kalle och Dennis tog iaf. Jag ramla typ 150 000 ggr och drog på röven och hade mig. Fick hjälp av Victor iaf vilket va bra! Så creds till han! Vi kom iaf hem innan Dennis och Kalle :P När dom kom fram så var Dennis helt lerig :P haha :P

Men men, nu ska jag äta :D

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0