Home sweet home

jaha då var jag hemma igen då efter en helg i örebro :)
Det var riktigt nice! Hotell & Konsert på conventum :)
Vi såg Champions of rock som var/är en hyllning till queen med Peter Johansson i spetsen och Nina Söderquist och Kerry Ellis :) grymt bra! kan verkligen rekommendera!
Efter konserten drog vi till örebros "Rock Bar". Riktigt nice, träffade lite folk och hade kul :)
Efter det så begav vi oss tillbaka till vårt hotell.
Skönt med somna och upp tidigt för att äta hotellfrukost vilket inte gick ner hos mig. Lämnade Dennis själv 2 gånger för att jag behövde gå på toa och sen sova.
Senare var de hemgång och de kändes skönt. Borta bra men hemma bäst va?
Väl hemma sov vi ut och kollade lite film med halvsovande ögon.
Nu är helgen över och Dennis åkt hem vilket är väldigt jobbigt.
När man lixx kommer in i förhållandet igen är de dax att släppa taget för att vänta 100år innan man ses igen.
Allt blir så konstigt. Man har lixx vant sig vid varandra och då är de redan dax att skiljas åt igen.
Aja men nu är det som det är.

Villa lltid kunna vara nära dig och få känna din närhet och din trygghet.
Du får mig att känna mig trygg, stark, säker och lycklig och såklart älskad.
Du är vacker!
Jag älskar dig och jag tänker aldrig lämna dig!


Efter den här helgen kan man ju konstatera att i örebro finns de gapiga ungar, Sura f.d Pite-bor och ett bra ställe med rätt nice typer.

"har jag hängtuttar?!"
HAHAHAHAHHAHAHAHA!!


Allt för ikväll bilder från örebro-helgen och kryssingen kommer upp inom kort på NadiaMetalheart.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0