Sammanfattning av helgen!

Fredag:
var i skolan och dansade rumänsk folkdans..
Hade musikal, vilket var trevligt :)
Efter skolan åkte jag till stallet på en gång och fixade där :)
Åkte hem och fixade mig och drog senare till jessi fär flaksan öppnades.
Vi drog till Matihlda kollade idol och snackade. Madde och Ylva Följde mig till tåget.
Tog tåget in till stan mötte upp Jocke och gick och tog ut pengar, efter det begav vi oss till RAW för att titta på Sister Sin. Vilket var skit bra! Söp som fan, Hade skit kul. bola kom och hämta mig och sen åkte jag bil runt, runt i 4 timmar! Sen kom jag hem och dog!

Lördag:
Låg död hela dagen.
Orkade inte göra ett skit.
Var snabbt i stallet och sen hem och vara död igen.
Åt MAX med pappa.
Fick ett samtal av Jocke, "Du är ond Nadja"
Han mådde inte så speciellt bra utan han var bakis som fan!

Söndag:
Vart i södertälje och kollade på Jennas tävling vilket inte gick så bra.
Träffade Lina.
Käkade donken.
Vart hemma hos Lina och kollade hennes balklänning. Inget för mig.
Var hemma hos Tobbe, Nettan och Rasmus och fikade.
Setat hemma och vart i stallet.
Smaskat pastasallad :)

ja de var min helg :P
Bilder kommer upp på NadiaMetalheart @ bilddagboken.se

nu är de tv som gäller!

Over n Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0