tomhet

Allt känns så jävla tomt och meningslöst ut just nu. Blir bara så irriterad på allt och typ alla.
Jag är så jävla trött på allt nu och de känns som om allt bara skiter sig hela tiden och de är helt omöjligt att kämpa emot. Jag vill bara att allt ska vara över så man slipper den här jävla ångesten. Jag har gått in i min höstdeprition som jag brukar få om hösten. JÄTTEKUL!
Snart är de vinter och sen vår och sommar med världens fart. sen står jag där ? Vad fan ska jag göra då ? Plugga vidare? med vilka betyg? HAHA mitt liv är som en dålig dokusåpa där man kan förutse mitt liv bara gemon att titta på mig. haha, det gör de ju inte bättre att jag bloggar för då kan ni nog läsa mig ännu bättre än annars.
Jag får väll göra nått menigsfullt med mitt liv men va skulle de vara ? Jag har ju ingen aning om vad jag vill göra och jag vill ju inte bara göra nått för att jag måste. Jag vill må bra av de och att de ska funka för mig. aja..

Önskar de fanns nått som kunde hålla mig uppe just nu men de skiter ju sig. Önskar att de var mindre distans och mer närhet. Avstånd förstör de mesta av allt de vackra.
Jag behöver ha de nära, så att jag kan känna mig trygg och säker.
Vart tog allt vägen?

Nä nu för jag rycka upp mig!
Ska färga håret.

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0