Trött

Just nu är jag så jävla trött. Kan knappt hålla ögonen öppna. Sitter här vid käksbordet med min rökande far och vi har nu betällt min studentmössa. Riktigt nice för de är inte så länge kvar nu :) Det kommer bli så jävla skönt att inte behöva plugga nå mer! För övrigt har jag vart i stallet med Jessi och tog en liten tur ut i mörkret. Det gick bra bra :) men imorn måste jag åka till bidermans för att köpa nya tyglar eftersom mina gick sönder idag..
Sånt som händer.
Sitter och funderar på om man ska dra och kolla på W.A.S.P på sigurts nu snart men jag vet inte. Nån som är på?
Vi får väll se. Imorn är de iaf Sister Sin på Raw som såklart jag ska iväg och kolla på, vad annars lix? Så de blir jag, Madde, Jocke och antagligen Jesus. Trevligt Trevligt när lärare bjuder in sig sådär :)
jag har dessutom färgat håret blått, snavka om uttråkning. Var nästan lika uttråkade som på våra Nutida Konst lektioner Med Björn. Den lektionen suger stenhårt! Fattar inte varför man har en konstkurs när man är musikelev.. aja.. Men kan ju i värsta fall försöka sova bort lektionerna eftersom vi nästan bara kollar film.

Nää nu är de dax för sängen!

Over n Out

Metalheart'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0