Glädje? nej nå helt annat

Finns inget som gör mig glad just nu..
Jag vill ha nått som jag kan glädjas över men just nu finns ingenting. ingen resa, ingen hund, inget.
allt jag vill är så långt bort just nu...
Känns som om de aldrig kommer hända nått utan att jag kommer vara fast på samma plats i resten av mitt liv.
Jag vet inte heller hur jag riktigt känner mig. Jag känner mig så övergiven ibland och de är så fruktansvärt jobbigt att känna sig så ensam, när jag faktiskt inte är det. Är det bara för att de jag vill ha är så långt bort? Eller kanske för att allt tar sådan tid när jag vill att de ska hända nu så alla runt om kring mig håller mig tillbaka?
Jag vill inte ha de såhär längre, jag orkar inte gå att vänta längre. Jag vill att de ska hända nått nu för de har gått alldeles för länge nu utan att ha hänt ett piss. Jag vill ha det nu! ALLT! Finns tid kvar att vänta! Allt blir bara värre och de känns som om allt springer ifrån mig, tar avstånd. Allt blir så avlägset och en känsla av hopplöshet tar över mig!
Jag är så trött på att vänta. Jag vill bara ha nått att glädje mig över. Ett smakprov på de som väntar.
Visst att allt tar sin tid men den tiden har gått ut och jag tänker inte vänta längre. de är nu eller aldrig!
Jag vill inte ha de såhär men de finns inte ås mkt jag kan göra.. Jag vill bara ha de som jag vill nu. Jag orkar inte vänta! Åh jag vet inte va jag ska ta mig till!
Jag vill glädjas över de vi har men jag kan inte de just nu..


Förlåt, men jag orkar inte ha de såhär längre!!!

I know where i've been


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0