Not good

Den här kvällen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.. Jag är helt nere och jag fårstår inte varför. Jag vill bara skrika rakt ut men orden är för stora. Jag finner inge ord heller.. Jag är typ helt tom just nu. Det tar lixx 10 minuter för mig att komma på en mening här. Allt  känns bara så jävla jobbigt och meningslöst just nu. ska jag förtsätta kämpa ? måste jag de eller kan jag bara ge upp och visa min svaghet eller ? Eller jag kanske inte är svagg, jag kanske är en riktigt fighter som har bestämt sig för att klara av och hantera allt som kommer ivägen o.s.v. Jag vet faktiskt inte vad jag är men jag vet vem jag är och vad jag står för. Men hur mkt jag klarar de vet jag faktiskt inte.. Finns det en såan gräns ? Det borde de väll för jag menar man kan väll inte ta hur mkt som helst heller ?? Tur är de ju att man har folk som stöttar en och bryr sig om en. Hade man inge stöd så skulle man väll inte klara nått va ? Jag menar man behöver väll någon som tror på en och ger en stöd? Ibland så kan man ju undra vad man ger sig in på. Vet man inte de innan eller kommer man på de sen att "nej fan, va är de här, vad håller jag på med, vad har jag gjort?" jag vet inte. man kanske inte tänker på utan man går bara på instinkt, känsla eller nått annat..  Jag vet inte. just nu vill jag bara kunna tänka och skriva klart för de känns som de jag har skrivit nu inte är så speciellt sammanhängade eller bara massa jävla skit. jag vet inte.

nu ska jag försöka sova.
natt natt

over n out

Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0