Klagotext




Visst är de kul att vara sjuk? Och att de typ känns som om man ska hosta upp lungor och skit?
Just nu har jag så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det värsta är att jag har sånglektion på fredag. OJ VA BRA DE KOMMER GÅÅ!!! Aja, snart fyller jag :) wiiie nått ljust i mitt sjuka mörker. haha. Då kommer Dennis och Kalle till mig och vi ska ha så tråkigt. ;) Sen är de dax för årets kräftskiva. nice nice.
Imorn har jag proooov, och jag har inte ens pluggat... Måste nog kanske börja med de idag så jag blir godkänd nån gång!! Och idag ska min mamma även göra god mat så jag är lycklig. De ska bli spaghetti carbonara! muuums!!

Lite onödig info och frågor!
1: När jag hostar så hostar jag upp enormt stora slembollar.
2: Jag har jättesvårt att andas för jag får ont i bröstet då.
3: Jag tror att jag börhar få bihåleinflamation.
4: Det här suger åsnekuk så de finns inte.
5. Nån som vet vem sophia är i musikalen fame?
Finns hon i riktiga eller är hon bara en ny påhittat karaktär som våra lärare kommit på?
6. Nån som vet nån bra hostmedicin?
7. Kanske nå andra tips mot förkylning eller halsont?
(uteslu koskenkorva, vatten och socker. Det har jag redan provat.
8. Nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig för nu orkar jag inte skriva mer.


Skriver mer sen.

over n out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0