23.12

Kom hem från Jessica för typ 5 min sen :) Har haft en trevlig kväll där med god mat, bloggdesign och tvmys :)

Ja som ni ser har jag ny design som söta Jessica gjort åt mig :) Underbart!
Imorn har hon halkbana och nationella prov i eng, så vi önskar henne lycka till :)

Imorn har jag bara en lektion, börjar 9.45 och slutar 11.15. Sen är de bara hem, käka och åka till stallet :) Hoppas de är fint väder imorn, typ solsken så man kan rida utan att vara irriterad på vädret :)

Ska även försöka plugga lite imorn... Usch, men man måste ju.. Nu är det ju bara 1 månad och två veckor kvar till studenten. YES!!

Åkers till borlänge över valborg. Riktigt nice faktiskt. Ska väll hänga med min pojkvän + Victor(?) och kanske några mer, har faktiskt ingen aning, ska iaf vara med älskling :)

Nej, nu ska jag äta lite yoghurt, tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan krypa ner i min säng med älsklings kissen Slash :)

Puss och go' natt på er!

Metalheart'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0