Lördag

Vaknade typ nyss. Är lite små sur för jag kommer inte in på facebook.. Det lär väll hoppa igång sen antar jag. Slash går här och skriker som den lilla bögkatt han är.. Fast jag tycker om honom massor ändå :) Ska strax åka till stallet och fixa och sen åka hem för att färga håret. Sen är det bara att packa väskan och åka in till stan. Ska sova hos min stora syster ikväll eftersom jag ska ut med Emelie och co. Har ingen lust att ta natt bussen hem och gå 3km hem.. Nej tack! Har en kvällsföreställning kl. 19.00 näst sista dåra.. Snacka om att jag kommer sakna det.

Längtar tills imorron kväll när jag och Lisa ska åka och titta valparna :) åhh dom är såå små och söta!

nej nu måste jag sätta fart :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0