Måndag

Kom nyss hem från stallet, hovslagaren har varit där idag så Ida har fått nya skor :)

Tänkte ringa på ett jobb idag men jag gör de senare i veckan, måste tänka ut vad jag ska säga och så :)
Ser nu att jag inte hinner gå en promenad innan jag åker in till teatern så jag får gå i eftermiddag istället.

Har ju inte skrivit igen på ett tag men jag lovar att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera..

Men i helgen så fyllde Jenna år, hon blev 15. Så vi firade henne och såå.. Hade mys kväll med de stora systrarna, kollade film, spelade wii och käka pizza..

I fredags hade vår musikal premiär och det var super bra! Har förställningar hela veckan. Riktigt nice att bara sitta nere på teatern och typ inte göra ett skit ;) Det är andra veckan vi är nere där.

Idag pissade Slash i Jennas säng. HAHAHA ibland måste man ju bara älska den där katten...

Nu måste jag sätta fart för jag ska hämta Ylvis vid 11.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0