Måndag

Jaha då var de måndag igen.. Rätt tröök med vanligt plugg fram till studenten..  Men men det är inte långt kvar... Ty lite mer än en månad.

Har nu stekt hamburgare! Göttmos typ! Jag är så grymt hungrig.

På fredag kommer pengarna!!! Så jävla skönt för jag är typ helt pank nu.. Men men veckan kommer gå fort och så drar jag till borlänge på fredag och firar valborg där..
Synd bara att LG kommer till eskilstuna.. Jag är aldig hemma när han kommer :/ men men. Får försöka träffa honom i veckan.. När han är hos Jocke :)

På tal om de så var jag där och fikade idag igen (a) Trivs verkligen hemma hos Jocke, man kan prata fritt, ha kul, inte tänka på vad man säger o.s.v. Love it!

Nej nu ska jag äta min burgare ;)

Btw, Dennis har fixat en frack. Äntligen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0