Måndag

Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag är sjuuk.. och det suger hårt.
Jag har även vart i stallet och promenerat med Madde medans hon red, skönt med en promenad i vårvärmen.

Har ju inte skrivit nu igen på ett tag men de göt väll inget. Har precis haft lov och det har varit väldigt skönt. Har typ legat hemma och haft de gött med pojkvännen och familj. Var en sväng på ullared med mamma också och handlade lite.. Bl.a Hästsaker, lite kläder till studenten, lite andra grejer till studenten, lite andra kläder och lite annat smått och gott.

Sitter just nu och äter glass och tittar på svenska hollywoodfruar. haha..

jahajaa.. nu ska jag nog ta mig en till glass..

skriver kanske sen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0