Natten till torsdag

Sitter och kollar ut på snön som faller i nattmörkret, funderar. Funderar på allt mellan himmel och jord just nu. et bara snurrar i mitt huvud. Har nog gått och blivit lite små deppig tror jag. Men de går snart över igen ska ni se. Det gör de alltid.

Ja nu är det inte långt kvar till student och allt. Snart bara 1 månad kvar. ojoj. Och snart kommer min lilla vovsing oxå. Sen är de dax för flytt, det är väldigt blandade känslor. Känns så tungt att lämna alla bakom mig och dra. Tungt att behöva lämna alla vänner & såklart min familj. Men som sagt så är det ju bara 2 timmar bort men de kommer inte vara samma sak. Fick ett sms av Jessica här om dagen, hon skrev att hon kom och tänka på min flytt och det gjorde henne gråtfärdig, mig med för den delen. Vill inte göra er ledsna men vi får hålla kontakten och träffas så ofta vi kan. Jag vill inte ha några större förändringar, men en flytt 16mil bort är rätt stort så vill jag ändå inte att det sker några större förändringar i mina vänskapsrelationer. Jag hoppas att vi håller ihop, även om de finns ett större avstånd och att det blir lite svårare att träffas. Vi fixar det!

Ni ska veta att jag älskar er.

Har en klump i magen, jag saknar min älskling så mycket just nu. Vill bara att han ska vara här hos mig. Vill bara ha sommar så vi kan somna bredvid varandra varje natt. Längtar!

Nu ska jag nog sova..

God Natt och puss på er

Kommentarer
Postat av: ylva

du har dennis och det kommer göra att du klarar det. sen kommer vi att våldgästa er som fan!!! dessutom kommer vi att kidnappa dig och ta med dig tillbaka hiiiiiiiiiit då & då.

2010-04-22 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0