14.12.2010

HELLO!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här. Haft så mycket annat att göra..

Har inte hänt så speciellt mycket.. Jobbat och så.. Har sökt ett till jobb nu.. vi får väl se hur det går :)
Alla mår bra annars.. Lita har växt lite till :) så nu har hon fått lååånga ben :P

Har haft så jävla ont i ryggen de senaste dagarna, helt sjukt! aja. Idag har jag och Dennis gått en promenad med Lita till Victor och hans nya lägenhet :) Väldigt trevligt. :)
Sen har jag inte gjort så mcyket mer eftersom ryggen blev värre så jag kunde inte göra ett smack!
Efter typ 5 värktabletter senare kunde jag iaf ta mig ur sängen..

Så nu har jag gjort julskinka :) gött gött! Så nu har jag legat på soffan sen dess.. och värken börjar komma tillbaka.. skiiita kul.. :(

Men men..

Nu ska jag gå ut med lita sen blir de sängen :)

xoxo

metalheart'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0