22.12.2010

Kom nyss hem från kuppan, jag och Dennis har köpt julklappar, han till farfar och jag till, Jessica, Jenna och Johanna, sen en till mig själv xD hahaha

Nu sitter vi framför tvn, eller han framför tvn och spelar NHL och jag här vis datorn..

Jag kan knappt förstå att det är julafton snart :s helt sjukt! Känns som att det nyss blev nytt år..
På annandagen firar jag och Dennis 2,5 år och på nyår 2 års förlovning! Myspys!

Imorn ska jag slå in Dennis julklapp, Johannas med för den delan :) Sen blir det en sväng på kuppan för att handla det sista innan jul och senare på eftermiddagen kommer kanske söta Frida på kaffe, hon ska nämligen lämna mina braxor jag glömde i hennes bil idag :)
Förövrigt blir det städ och tvätt hela dagen :)

Nej nu ska jag hitta på nå annat att pyssla med. ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0