22.12.2010

Sitter och gör ingentling fast jag egentligen borde börja klä på mig, eftersom jag måste lämna Lita i islingby innan Frida kommer och hämtar mig hemma..

Gick upp 5 imorse och åkte till stallet, släppte ut hästarna och gjorde klart åt Idus.. Sen var det rally hem eftersom jag ville träffa Dennis innan han åkte till jobbet, vilket jag inte hann heller.. så jävla surt.. men men..

Det är typ 20 minus och vi ska åka lift upp idag.. Känns inte sådär jättekul.. Kommer bli svinkallt.. USCH!!!

I eftermiddag ska jag till Dennis farmor och farfar på mat! Ska bli massa mys.. Efter det blir det promenad hem med Litaskita :)

Nej nu måste jag sätta fart!

xoxo

Rockin' n Rollin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0