10.56

Sitter i sängen och beundrar mig själv. Nu är de gjort, nu är de äntligen över.. För jag har lyckats gå igenom de! Har jag nämligen gjort min sidecut! Efter mycket om och men och ångest så är de kört nu för nu är de borta! Nu är de bara att vänta på att de ska växa ut igen! Känns så nice :D

Bilder kommer sen!

Ikväll blite utgång med Jessi, Ylva och Jocke :)
Blir nice nice! Kvällen bär av till RAW :)

Måste leta fram min kamera.. Hoppas jag hittar den så de blir lite bilder oxå.. Har ingen lust att släpa på systemkameran.. haha! Tror att de kommer bli en skitbra kväll tillsammans med några av dom bästa!

nu ska  jag städa lite!

Puss

metalheart

old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0