12.17

Ligger i soffan och fryser som fan! Det är såå sjuukt kallt här hemma!

Har fixat fram en telefon och ett kontantkort som jag ska ha tills jag får mitt gamla nummer tillbaka..

Funderar på om jag ska köpa en sony ericsson vivaz. Den ser ju rätt nice ut men jag skulle vilja se den i verkligheten innan.. Ja jag får väll se var den dyker upp. Den är ju trots allt typ splitter ny..
Imorn ska jag ringa etele2 och be dom skicka ett nytt simkort med mitt gamla nummer!

Nu sitter jag och gör en polisanmälan på telefon..
Har även ringt och spärrat mitt abonemang och min telefon, så den som har snott den kan ju ta sig i röven för nu funkar inte telefonen!! HAHAH, Fuck you!

Finns en annan sak ni bör veta, Kurt Cobain, han är då fan inte död! Han har bara migrerat till sverige och bytt namn. Allt för att slippa Courtney Love.. HAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0