15.19

Har ätit pastasallad med katten och pluggat matte hela dagen.. usch.. är helt slut i huvudet och ryggen värker.. usch...

Jag har kommit på att jag använder ordet usch väldigt mycket nu för tiden.. de är väll mitt nya ord..

Pratar med Dennis på msn.. Mysigt mysigt.. Hoppas helgen och nästa vecka går fort så vi får träffas snart. Åker upp till borlänge nästa helg :) nicenice!

Utgång i helgen dåra.. får se vart de bär av..

Har fått en liten idé under dagen.. Fick för mig att raka sidecut igen.. hoohooh :P men jag vet inte.. vi får se helt enkelt :P

nu ska jag dricka kaffe och sätta igång diskmaskinen..

Puss!!!

metalheart

Feb 08

metalheart

feb 08

Kommentarer
Postat av: Hannah

du va galet snygg i de! <3

2010-01-13 @ 17:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0