Onsdag

Sitter och lyssnar lite musik och kollar facebook.. Har allmänt tråkigt..
Har städat lite smått för ikväll ska kära Cicci sova hos mig :) det ska bli kul. Har inte haft npn som sovit här på länge, ja förutom Dennis då :)

Imorn bär de av till romma :) Ska bli skit kul att åka lite skidor igen :) i år lämnar vi snowboarden på hyllan :D längtar som fan :) Annars har de inte hänt så mkt förutom att min katt har sprungit bort xD haha men han kommer nog hem ska ni se..

Nu ska jag göra mig klar för att åka :)

Puss

Kommentarer
Postat av: LIVEBYTOBBE

Ajaj inte bra om katten springer bort :)



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

2010-03-10 @ 14:31:29
URL: http://livebytobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0