19.40

Det blev ingen tur på cykel tog en sväng tll Sofia på fika istället ;) Men jag ska cykla efter jag käkat mat har jag tänkt. Jag sket inte i det tidigare utan jag bara sköt upp det.

Hade det jättetrevligt med Sofia, det var ett bra tag sen vi lixx umgicks känns de som... Det är ju tråkigt att vi inte umgås lika ofta som vi gjorde förut med de är jätteskönt att vi fortfarande har kontakt :)

Ska verkligenn skriva mitt första vännerinlägg ikväll, känns skönt faktiskt. Varför vet jag inte men de gör det :)

Nu ska jag lägga upp lite bilder och sedan börja göra lite mat :)

Skriver sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad gullig du är sötnöt<3

2010-05-10 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0