Måndag

Sova så jävla dåligt i natt.. usch! Gick upp vid 12, bytte om och åka till skolan för att ha 30 min klassråd som var väldigt givande.. Vi bestämde typ att vi ska supa upp våra 3000kr. (Y)

Igår var jag ute och gick med Jessica, eller gick och gick, vi gick en sväng, jagade en igelkott, gungade och tog kort på en hare. Vi pratade massor. Härlig kväll med en av dom bästa! <3

Håller på att fixa krubb just nu efter det blir de lite tvtittning och sedan en tur på cykel... haha..

Funderar på om jag ska gå med madde när hon rider. Ja det blir nog så. Det brukar bli så. ;)

Nej nu ska jag springa springa till spisen..

Puss

Btw, ska ladda upp lite bilder på facebook och bdb. glöm inte kolla där ;)

NadiaMetalheart @ bdb och samma på fejjan.

Metalheart'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0