Onsdag

God Morgon!

Har kört lilla syster till skolan, lämnat Slahsen hos vetrinären och varit och tankat.. Nu är det frukost och göra sig i ordning. Ska hämta Slash vid kvart över tio och sen bär de av in till stan.

Ska åka och lämna ett par byxor till Eila som hon ska ha med till jobbet och ge min mor.
Och idag släpps även biljetterna till studentfesten på lokomotivet men jag känner mig inte så jätte pepp alltså.. Peppen kommer väll, eller ?

Imorn kommer Denispenis :) massa trevligt ju! Han är här hela långa helgen Och på fredag ska vi åka och titta på valparna och betala handpenningen, hmm jag kanske redan har skriver detta 2000ggr, eller?


Nej nu blir de frukost och dusch.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0