Söndag

Jaha, nu var de ju ett tag sen som jag skrev, igen. Ja jag vet, jag ska skärpa mig.

har faktiskt inte hänt så mkt nu på sista tiden. Förutom att min bil är typ paj?.. blä!

Har varit på bio med Ylva och Emelie i fredags, vi tittade på Terror på elm street :) Rätt bra faktiskt :)

Funderar på om jag ska ut och gå. Vilket jag egentligen vet att jag ska.. haha..

På torsdag eller fredag kommer Dennis och då ska vi åka och titta på valparna :) härligt härligt. Ska betala handpenning och så :)

Min lilla tottohäst går ute nu dygnet runt vilket är rätt skönt eftersom jag slipper mockningen ;) haha

Nej nu ska jag ut och röra lite på mig :)

Puss

btw, ni som sitter och väntar på att vännerinläggen ska komma, dom kommer! Jag har bara inte tagit mig tid men dom kommer så håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0