11.11.2010

Nu är stugan till Ullared bokad! Den 21a november så bär det av, jag, Karin, Laila och Eila. Tjohej, nu blir det shopping!

Har inte gjort så mycket annat idag.. Jag och dennis har varit på ÖoB och handlat lite schampoo och sånt, sen var vi på biltema och köpte spolarvätska och sedan gled vi över till Rusta för att köpa föderhinkar, men vi hitta inga så det blev lite yoapapper och godis :P

Var ute med sväng med Lita och Karin nyss i det fina vintervädret med snö och skinade sol!

Har tittat lite på julsaker idag! Åhh jag börjar få sån julkänsla nu! Längtar tills vi ska köpa gran o.s.v! (har övertalat Dennis att vi sk aha en riktig gran) Och snart får jag sätta upp mina pepparkaksdöftande ljus och dom som luktar kanel och äpple! Underbart!

Ikväll ska jag titta på Lindas träning, det ska bli spännande!

Nu ska jag kila iväg en sväng!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0