7.11.2010

Sitter i islingby hos mina kära svärföräldrar och vi ska äta mat om en liten stund! Det kommer nog bli underbart gött!!
Har varit ute och gått med Karin och lilla Lita en sväng, var riktigt skönt även fast de var lite små kyligt!
Senare bär de av till stallet och min lilla Ida!  

I torsdags var vi i falun och skulle kolla på nå band som inte blev av så vi gick och tog en öl istället. Efter det brummade vi hem fört som fan för att vi skulle hinna till maxi för att köpa godis, vilket vi inte hann så vi fick åka till statoil. Väl hemma spelade vi rock och pop sverige och kollade på fight club!

Fredags så skulle vi ut, var de tänkt iaf. Vi kom inte så mycket mer ut än på ballen! Haha.. Hade iaf en skit trevligt hemmafest :)

Jeanette, nästa gång du kommer går vi fan ut!

Igår blev de en seg dag, men var upptidigt då jag hade utsläpp i stallet. Åkte hem och sov efter det för jag hade bara sovit en timme. När vi vaknade igen åkte vi och käkade burger king! Smaskens. Körde Jeanette till bussen och lite sådär. Åkte sedan hem och plockade utan efter i fredags, kollade på så mycket bättre med bejb och stofman :) Försökte titta på Taking lifes men jag var jävligt trött så jag sket i det och gick och la mig i stället..

Nu ska jag inte sitta här längre och vara osocial ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0