9.11.2010

Guuuuud, jag har så jäävla tråkigt! Sitter och tittar tv.. Lita sover.. Dennis jobbar.. usch..

Idag hade jag utsläpp i stallet så det var upp tidigt.. Efter det bar de av till gymmet! Härligt härligt!
har inte gjort så mycket mer idag förutom att typ slöa.. Hahaha..

Imorn ska Dennis byta vinterdäck och så ska vi på kupolen och jag ska titta på en klänning.,. igen.. haha :) kanske får den av Denispenis eftersom jag inte fått en födelsedagspresent än.. typ 2 månader senare.. haha

Igår var söta Sofie hos mig :) hon kom efter skolan och vi lagade mat och titta film, samt drack kaffe och pratade :) Jättemys! Vi åt jättegod flygande jocob <3 yams!

Nu ska jag fortsätta kolla på CSI sen blir de ut med vovven och sedan säng

Sweet dreams

xoxo

metalheart'

Kommentarer
Postat av: ylva

hörru snyggning!!! tell me about your job!!!

2010-11-10 @ 01:16:31
URL: http://lovelive.blogg.se/
Postat av: Rozanne

snygging!! :9

2010-11-10 @ 12:24:50
URL: http://lakrrits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0