30.10.2010

Sitter och kollar på Justice på 5an. och gör inte så mycket annat. Borde ta nått att äta men jag orkar nog inte resa mig från soffan. Jag är väldigt seg idag och det är Lita nog oxå. Vi har varit på långpromenad så nu är hon nog helt slut. Funderar på om jag ska beställa lite från hm.com men jag vet inte än.. Vi får se..

I torsdags (28.10.2010) var jag i eskilstuna en sväng och hälsade på mormor lite snabbt. Sen åkte jag och hämtade micke för att sedan åka till the studio i västerås! helt ok! Efter de käkade vi på nå b-subway, mindre ok! Efterde körde jag hem Micke och sedan åkte förbi snabbt hos pappa och hämtade lite skit.. Var en på en snabbis kaffe hos Jocke innan jag åkte vidare till min farbror och hans familj. Fick många kusin pussar av gustav när jag kom! Han har blivit så stor nu! ojoj! Han kommer bli renarama snyggingen sen ;)

Fredag 29.10.2010
Tänkte vara lite snäll och överraska min sambo när han kom hem från jobbet med frukost. Hade faxat mackor, yoghurt müsli och kokat ägg åt honom. Tror ni han kom hem eller? NEJ!! Han åkte till sina föräldrar. Och där satt jag och trodde att de hade hänt nått.. Fatta hur orolig och nervös jag var! Usch! Fan va sur jag blev sen.. men men. Sedan var jag och jobbade för första gången här i borlänge. Det var trevligt!

På måndag är det arbetsintervju som gäller på romme alpin! Wish me luck bitches! ;)

Nu ska jag fixa käk..
btw, är sjukt sugen på öl!

xoxo


Bilder från i torsdags

metalheart'
metalheart'


Kommentarer
Postat av: ylva

sorry att jag inte svarade på smset såg inte det förrän jättesent!

fan va snygg du är på alla bilder, love tredje!!!



lycka till på romme alpin, vore ju ändå rätt fett och jobba där!!!!! puss älskling

2010-10-30 @ 14:55:06
URL: http://lovelive.blogg.se/
Postat av: Rozanne

Snygging!

2010-10-31 @ 18:56:52
URL: http://lakrrits.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad snygga bilder! :D Och gud vad jag saknar dig! :( Drar ihop ett gäng och kommer upp till dig snart! <3

2010-10-31 @ 19:13:34
URL: http://emeliebolinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0